Ravintola Teerenpeli, Eerikinkatu 8, 20100 Turku, Kenttä Yläkerran kabinetti [kartta]

Hellou arvon asuntosijoittaja-kollegat! 🏠😎
Alta löytyy kk-tapaamisten agenda. Tavoite on, että tapaamiset pyörii mahdollisimman itseohjautuvina, joten alla ohjeet tapaamisten läpivientiin.
—
Agenda tapaamisille:
18:00 mennessä porukka tulee mestoille, haetaan juotavaa tms. Sitten kun porukka on paikoillaan, niin kohdan 1. oman sijoitustarinansa kertoja aloittaa oman tarinansa kertomisen.
1. Henkilöesittely/oma sijoittajatarina: (henkilö valittu edellisessä tapaamisessa)
a) Kerro vapaasti oma tarinasi siinä laajuudessa kuin haluat ja sit muut saa kysellä sinulta.
b) Lopuksi henkilöesittelyn kertoja valitsee vapaaehtoisen seuraavan kerran sijoitustarinansa kertojaksi.
2. Teemakeskustelu:
a) Aiheena: esim. putkirempat, airbnb, flippaus, gryndäys tms. eli mikä vaan aihe, joka porukkaa kiinnostaa.
b) Teemakeskustelun pohjustaja kertoo kokemuksiaan valitusta asiasta ja sit muut saa kysellä tai kertoa omia ajatuksiaan aiheesta.
c) Lopuksi teemakeskustelun kertoja valitsee vapaaehtoisen seuraavan kerran teemakeskustelun kertojaksi.
3. Uudet jäsenet esittäytyy (ts. ensikertalaiset osallistujat)
4. Vapaamuotoista keskustelua asunnoista
-> Sit vaan vapaamuotoista keskustelua mitä on tapahtunut tai tulossa niin pitkään kun juttua piisaa. :)
—
Nähdään joka kuun toinen torstai! 🙌
Ps. Jos ette oo vielä ruksineet, ootteko tulossa mestoille, niin ruksikaa tänne “in” tai “out”, ni tiedetään ketä on tulossa mestoille.

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

2
Joonatan V Kimmo A
0
Ei ketään
128

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot